Κατάθλιψη…

Και να λοιπόν που μετά από 11 μήνες αποφάσισες να με επισκεφτείς ξανά. Ούτε και αυτή την φορά με ρώτησες. Δεν μου έκανες ούτε την χάρη να περιμένεις λίγο να κλείσει χρόνο η απουσία σου έτσι για μία φορά να μετρήσω σε κάτι διαφορετικό από μήνες. Και όπως πάντα δεν θα μου πεις πότε θα φύγεις.

Θα με συνοδεύεις παντού όπως πάντα έκανες… Στο σπίτι, στην δουλειά ακόμα και στον ύπνο μου. Θα στέκεσαι πάντα δίπλα μου και θα με κοιτάς με αυτό το ατσάλινο βλέμμα σου. Θα με κοιτάς τόσο έντονα που θα κάνεις το δικό μου βλέμμα να αδειάζει. Θα μου κλέψεις τα πάντα. Το χαμόγελό μου, το γέλιο μου και όση ζωντάνια έχω. Και στην θέση τους θα αφήσεις κακέκτυπα αντίγραφά τους.

Θα υπομείνω για ακόμα μία φορά το μαρτύριο μου. Αν υπάρχει μονάχα ένας λόγος που το αξίζω είναι που δεν έχω την δύναμη να διώξω. Ποτέ δεν την είχα και μάλλον δεν θα την έχω την επόμενη φορά που θα θελήσεις να με επισκεφτείς.

6 Responses to Κατάθλιψη…

  1. Ο/Η Demelene λέει:

    Περαστικά φίλε

  2. Ο/Η Katerina λέει:

    Δεν εισαι μόνος σου! Αλλά να ξέρεις ,εχω καταλάβει ότι η κατάθλιψη είναι σαν την κρίση πανικού, τρέφεται από το φόβο σου και βγάζει παρακλάδια. Αναγνώρισέ την την πουτάνα και μετά γύρισέ της την πλάτη, Μην μένεις άπραγος ,μην της δίνεις χώρο, δε φταις εσύ, μην παραμυθιάσεζαι. Ξέρεις, αν την πάρεις απ’ το χέρι και την πας μια βόλτα θα ανακαλύψεις ότι μπορεί να γίνει μια πολύ καλή φίλη και να σε μάθει το βασικότερο ……ότιδεν εισαι μόνος.

  3. Ο/Η eidomen λέει:

    @Katerina
    Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου. Αν διάβασες παραπάνω θα δεις ότι αυτή την φορά κατάφερα να την νικήσω. Δεν ξέρω ότι θα τα ξανακαταφέρω, αλλά θα απολαύσω την νίκη μου όσο κρατήσει. Να είσαι πάντα καλά.

  4. Ο/Η menel λέει:

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα.Ξέρεις τα πέρασα κ εγώ, σε φάση που ήθελα να αυτοκτονήσω. Ευτυχώς το πρόλαβα.Όσο κ αν νιώθεις ότι δεν έχεις δυνάμεισ να το ξανανικήσεις μην φοβάσαι. Όλα θα πάνε καλά, να στηρίζεσαι στουσ φίλους σου, σε αυτούς που έχεισ κοντά σου. Από την στιγμή που οι άλλοι σου δίνουν κουράγιο μην ανησυχείσ στο τέλος θα βρεισ την δύναμη να συνεχίσεισ…Να είσαι για πάντα καλά..

  5. Ο/Η eidomen λέει:

    @menel
    Σ’ευχαριστώ. Αυτή την φόρα είναι κάπως διαφορετικά γιατί νιώθω αισιόδοξος ότι θα καταφέρω να το πολεμήσω μια και καλή. Να σαι καλά και όλα καλά να σου πάνε…

  6. Ο/Η ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΕΟΝΤΑΡΗΣ λέει:

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΧΗΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΝΑΞΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΣΟΥΝ ΔΙΝΕΙ ΑΠΛΟΧΕΡΑ Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΦΩΤΙΖΕΙ ΜΕΤΟ ΚΕΡΙ ΤΗΣ Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΤΟΥ ΔΑΝΤΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

Σχολιάστε

