Ο καιρός γαρ παλαβός.

Ξυπνάω που λέτε χτες το πρωί…. βάζω τα γυαλιά μου (απαραίτητη διαδικασία…) κάνω ένα έτσι και τι να δω;;;;;; ΧΙΟΝΙΖΕ!!!!! και όχι κάνα δύο νιφάδες… έριχνε κανονικά…

Να πώς ήταν έξω από το παράθυρό μου 9 η ώρα το πρωί. Η πρώτη σκέψη μου φυσικά ήταν να την ξαναπέσω και να σηκωθώ την Δευτέρα για να πάω κατευθείαν για δουλειά. Έλα όμως που είχα κανονίσει να βρεθώ με κάτι γνωστούς κατά τις 10:30 για να πάμε για αναρρίχηση… ( Καλή φάση ήταν θα σας τα πω άλλη φορά…). Σηκώνομαι με τα 1000 ζόρια και με την βοήθεια γερανού, ντύνομαι και πάω κούτσα κούτσα στην στάση… Και ενώ μέχρι τότε έριχνε σαν τον πούστη χίονι…. με το που πατάω το πόδι μου στο λεωφορείο ……. σταματάει…. &$*&*@!^!%@&

Πάω που λέτε στην αναρρίχηση ( Καλή φάση ήταν θα σας τα πω άλλη φορά…) και βγαίνοντας έξω συναντάω τον κλασσικό Σκωτσέζικο καιρό. Συννεφιά, συννεφιά, συννεφιά… Καμία εντύπωσις εδώ.

Περνάει η ώρα που λέτε και αφού έχω γουρουνιάσει ελαφρώς καθώς η κατάκτηση του Έβερεστ αποδείχθηκε κουραστική, κοιτώντας έξω από το παράθυρο τι να δω;;; Μια λιακάδα άλλο πράμα. Χαρά θεού και σαφέστατα σε αυτή την χώρα σπανιότατο φαινόμενο.

Βάζω το μωράκι μου, την λατρεία μου, την αγάπη μου να λιαστεί λίγο (είναι μικρή και τριανταφυλλένια) και κάθομαι και εγώ να απολαύσω αυτό το σπανιότατο φαινόμενο που το ονομάζουν λιακάδα και που ο θρύλος λέει ότι στις νότιες χώρες το έχουνε σε αφθονία. ‘Ομως ο καιρός γαρ παλαβός και μετά από λίγες ώρες μαύρα πυκνά σύννεφα από το όρος Ντουμ (ταρατατζούμ) ‘έρχονταν προσπαθώντας να υποτάξουν το κάθε τι ζωντανό. Και μετά από λίγο όπως ήταν φυσικό άρχισε το ντουζάκι. Όχι τίποτα άλλο για να μην ξεχνιόμαστε σε πιο μέρος του κόσμου βρισκόμαστε.

Μέσα σε λιγότερες από 12 ώρες είδα 3 διαφορετικά καιρικά φαινόμενα που δεν είχαν καμία σχέση το ένα με το άλλο. Να πεις ότι το πήγε από χιόνι σε βροχή και μετά λιακάδα να πάει στο διάολο. Αλλά χιόνι, λιακάδα, βροχή; Ε αυτό παραπάει…

Συμπέρασμα: ο καιρός είναι πράκτορας της Scotland Yard που ως αποστολή έχει να μας σπάσει τα @@ μπας και ξεκουμπιστούμε από εδώ. Αλλά εγώ και όλοι οι λοιποί Έλληνες θα κάτσουμε εδώ για να μας βλέπουν και να ξινίζουν τις μουτσουνάρες τους.

Σχολιάστε

