Ρίξε το καλό στο γυαλό πριν το κάνεις.

Τελικά υπάρχουν κάποια άτομα που μάλλον δεν ευχαριστιούνται με τίποτα. Εκεί που θα σκοτώνεσαι να τους ευχαριστήσεις για 1002 λόγους, τότε θα κολλήσουν στην παραμικρή λεπτομέρεια που σου ξέφυγε ή στην παραμικρή μαλακία (κατ’αυτούς πάντα) που πέταξες μέσα στον ενθουσιασμό τις στιγμής.

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩ….

Δηλαδή τι σκατά πρέπει να κάνω δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω. Δεν έχει σημασία αν είναι αφεντικό, φίλος, γκόμενος/α ή οτιδήποτε… θα σε κάνουν να βλαστημήσεις την ώρα που αποφάσισες να βοηθήσεις. Και η πλάκα είναι ότι λες και το κάνουν επίτηδες. Κοιτάνε αυτά που δεν έχεις κάνει. Δεν πα να μετακίνησες ολόκληρο βουνό… θα σου τα κάνουνε τσουρέκια πασχαλινά επειδή μείναν κάτι χαλικάκια…

Η πλάκα στην όλη υπόθεση είναι πως αρκετές φορές δεν μπορείς να αμυνθείς γιατί έχεις να κάνεις με άτομα που δεν θες και να χαλάσεις την σχέση που έχεις με αυτά (βλέπε παραπάνω…).

Αυτό που μου την δίνει δεν είναι και τόσο η γκρίνια, αλλά το γεγονός ότι είναι η πρώτη αντίδραση. Κάποιος σου κάνει ένα θέλημα το φελέκι μου μέσα… πες ένα ευχαριστώ.. δεν θα σου πέσει ο κώλος. Δηλαδή άμα ήσουν εσύ στην θέση του τι θα έκανες;

Πιστεύω πλέον ότι η έννοια του ατόμου μας έχει βλάψει σοβαρά. Είναι αυτό το γαμημένο το Εγώ που νομίζει ότι είναι ο βασιλιάς των πάντων και οι υπόλοιποι είναι υποχρεωμένοι να το υπηρετούν. Δεν κοιτάμε γύρω μας να δούμε τι γίνεται αλλά αντλούμε ευχαρίστηση υποσυνείδητα με το να καταστρέφουμε την χαρά των άλλων. Γιατί αν κάποιος πάει να βοηθήσει πραγματικά το κάνει από χαρά και όχι για κανένα άλλον λόγο (ή τουλάχιστον έχω την αφέλεια να πιστεύω). Αυτός ο έμφυτος εγωισμός που υπάρχει (Ά ρε Dawkins ζημία που μας έκανες…) και που αυξάνει με τον καιρό.

Και για να μην παρεξηγούμαι, δεν εξαιρώ τον εαυτό μου. Άν δεν είχε πληγωθεί το Εγώ μου δεν θα καθόμουν 4 τα μεσάνυχτα να γράφω. Ακόμα και η αναγνώριση της προσφοράς είναι θέμα εγωισμού.

2 Responses to Ρίξε το καλό στο γυαλό πριν το κάνεις.

  1. Ο/Η Demelene λέει:

    Και εσύ με το ΕΓΩ έμπλεξες? Πράγματι είναι τεράστιο και το χειρότεορ είναι ότι συνοδεύεται με μια ταμπέλα που ούτε την άκρη της μύτης δεν αφήνει να δούμε. Γιαυτό και στην Ελλάδα πάμε σκατά εντελώς.

    Καλή αρχή και ωραίος ο νέος αν και ξενιτεμένος και μακρύα. Φυσικά καλά κάνεις γιατί και εμείς οι μαλάκες στην Ελλάδα…. αντε μην πω τώρα

  2. Ο/Η eidomen λέει:

    @Demelene

    Πέστα βρε συ να ξεσκάσεις… εγώ γιατί το έγραψα το πόστ;;;; Επειδή τα είχα πάρει… πάντως να ξέρεις… το Εγώ είναι παγκόσμια σταθερά…

Σχολιάστε

